Hallo,
ik heb een vraag over kpn. Een tijd geleden heeft mijn man een abonnement afgesloten voor zijn mobiel bij kpn. We hebben enige tijd hoge rekeningen gehad en zijn er na af en aan bellen er achter gekomen dat het komt door in-app aankopen. (Waarvan we zeker weten die niet te doen) We hebben gevraagd of dit geblokkeerd kon worden en 'ze zouden het regelen' maar de hoge rekeningen bleven komen. Nu vind ik eigenlijk dat kpn hier voor verantwoordelijk is, inmiddels is het geblokkerd en hopen we dat het nu stopt, maar naar ons geld kunnen we nu fluiten. We hebben hier vaak contact over gehad en ze willen ons niet helpen. Ze verwijzen ons naar google die hier voor verantwoordelijk is volgens hun. Van hun hebben wij een aantal emails gehad dat we wat geld terug zouden krijgen maar lang niet alles. Paar keer gemaild, niks meer van gehoord. Nu vraag ik mij af, omdat kpn zelf het geld in rekening brengt, of zij hier nu verantwoordelijk voor zijn. ze willen ons in elk geval niet helpen.