BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

KPN

Bijdrage door gebruiker
23-04-2019
12 reacties
Onlangs kreeg ik van KPN een mededeling dat mijn abbonement per 1 juni 2019 wordt verhoogd. Dit ivm dat KPN, klanten een betere dienst wil bewijzen en aanleggen van glasvezelkabel.

Ik zit in een gebied waar geen glasvezelkabel ligt, KPN is ook niet van plan om dit te gaan aanleggen. Ik krijg een korting van 5 euro per maand omdat mijn internetsnelheid op 2mb zit en niet hoger kan. KPN wacht op een andere provider, die deze kabel hier gaat aanleggen. Dat gaat nooit gebeuren.
Nu moet ik 1,50 per maand meer gaan betalen voor de diensten van KPN. Ik weet het is niet veel, maar gaat om principe.

Ik heb een live Chat gehad met een medewerker, kreeg ik te horen, dat ik vrij ben om mijn abbonement op te zeggen en de kans hiervoor krijg tot 1 juni de en dat hij mij wel wilde doorverbinden met de afdeling opzegging en KPN geeft geen voordelen meer aan leden alleen nog eenmalig aan nieuwe leden. Ik ben al meer dan 20 jaar bij KPN en dan gaat KPN zo met hun klanten om. Ik vind het ronduit schandalig en er zijn hier heel weinig providers waar ik gebruik van kan maken, dus ik ben afhankelijk van KPN, maar vooral de manier er met de klanten wordt om gegaan is ronduit schandalig.

Waar het dus op neer komt is als het je niet aanstaat, dan ga je maar weg en toen ik dit aangaf zei de medewerker, KPN zal het wel jammer vinden.

Dat moet ik geloven???? Helaas is KPN niet meer klantvriendelijk als vroeger en is het heel erg zakelijk geworden.
Mag KPN jedit in rekening brengen, terwijl ze dit niet waar kunnen maken bij iedereen?
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.