BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Koude douche voor Vodafone

Bijdrage door gebruiker
  •  
  •  
13-07-2012
  •  
4 reacties
  •  
Ik ben normaal helemaal niet van het klagen maar dit heb ik echt nog nooit meegemaakt vandaar mijn bericht hier.

Gisteren kocht ik een prepaid toestel van Vodafone waarvan de Sim-kaart ontbreekt. Maakte niet uit want ik ben reeds klant van Vodafone en dacht dat mijn SIM-kaart daar gewoon in zou passen. Niets bleek minder waar.. De telefoon was gesimlocked zelfs voor de eigen klanten van Vodafone.

Omdat er, zoals gezegd geen SIM-kaart bij het toestel zat vertrouwde ik op de klantvriendelijkheid en servicegerichtheid van Vodafone.
Ik belde op met het verzoek of zij de telefoon misschien konden unlocken.. Ijskoud werd mij medegedeeld dat ik daar € 100,- voor moest betalen. Ik zei nog dat ik dat snapte wanneer ik bij een andere provider zat maar dat ik al reeds klant was en dat er niet eens een SIM-kaart bij de telefoon had gezeten. De klantenservice was echter onvermurwbaar.

Nadat het gesprek met de klantenservice van Vodafone was beëindigd bleef ik achter met een ontevreden gevoel. Ik zag dat ik op facebook kon reageren. Ook hier heb ik mijn verhaal gedaan. Na wat heen en weer gepost kreeg ik het volgende antwoord van Vodafone: ik begrijp volledig wat je bedoelt, maar ik kan je niet tegemoetkomen in de kosten voor het unlocken :(. Ik weet dat dit niet het antwoord is waar je op hebt gehoopt, maar ik kan niet meer voor je doen.

Ik hoef helemaal geen tegemoetkoming in de kosten!! Ik wil gewoon een telefoon die unlocked is zodat ik hem kan gebruiken! Aan deze discussie ben ik echter niet eens meer begonnen.. Het is wel duidelijk de woorden Klantvriendelijkheid en Servicegerichtheid komen in het woordenboek van Vodafone niet voor. Wat mij betreft krijgen ze dan ook een flinke koude douche!

P.s. ik weet dat ik op iedere hoek van de staat de telefoon kan unlocken.. Maar ik wilde het via het juiste kanaal regelen.
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.