BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA. In september is Kassa weer terug op tv!

Kosten contact met voormalig provider?

Bijdrage door gebruiker
  •  
  •  
15-08-2006
  •  
4 antwoorden
  •  

Ik heb 3 jaar geleden een abonnement voor 1 jaar bij Wanadoo afgesloten, wat ik op tijd heb opgezegd, hier heb ik ook een bevestiging van. Na ruim anderhalf jaar geen abonnee meer bij hen te zijn heb ik een factuur van Interum Justitia ontvangen, waarin staat dat ik nog een bedrag bij Orange (voorheen) Wanadoo heb openstaan. Nu had ik een automatische incasso en ik heb de boel nagekeken en elke maand is er afgeschreven, dus ik zou niet weten wat er nog openstaat. In eerste instantie dat interum justitia gebeld, want ik heb een veel voorkomende naam of ze zich niet vergist hebben. Daar verwezen ze me naar Wanadoo. Daar kon je kiezen uit 2 nummers 1 van 0.10 en 1 van 0.20 cent per minuut, heb die van 0.10 cent gekozen, maar daar verwezen me naar het 0.20 cent nummer, maar daar konden ze me ook niet helpen en verwezen ze me naar een nummer van 0.65 per minuut! Ik vind dit niet normaal en heb geweigerd dat te bellen en heb ze geschreven, maar aan de herhaalde oproep van interum justitia te zien reageren ze daar ook niet op. Ik baal hiervan als een stekker want bij de vorige nummers zat ik toch alles bij elkaar ruim een half uur aan de telefoon.

Hoe kom ik met Orange (Wanadoo) in contact zonder al te hoge kosten?

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.