BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Korting voor het verlengen van je abonnement wordt uit de duim gezogen?

Bijdrage door gebruiker
30-05-2007
4 reacties

Ik zal proberen mijn klacht hier heel kort te omschrijven:

Rond 8 mei belde ik Naar Hi, omdat mijn contract van 2 jaar ongeveer voorbij was en ik benieuwd was wat voor aanbieding ik zou krijgen als ik mijn contract voor een jaar zou verlengen (en ik wilde graag een Nikia N95 erbij)Ik heb 4 keer gebeld:

1. (8mei): Dat kon ze mij niet precies vertellen omdat het toestel niet op voorraad was, maar voor 1 jaar was het in mijn geval ongeveer 40-50euro.

2. (29 mei 16.55uur): Voor 1 jaar, 465euro. En het toestel was op voorraad.

3. (29 mei 17.40uur): Voor 1 jaar, 228,50. Toen ik vertelde dat het een half uur geleden nog 465euro was kreeg ik te horen dat hij dacht dat het over 2 jaar verlengen ging. Voor 1 jaar klopte het wat de vrouw in gesprek 2 had gezegd. Ik heb hem nog even aan de lijn gehad en vroeg aan het eind nogmaals wat het mij dan zou kosten voor 1 jaar verlenging: 444,95 (incl. btw)

3. (30 mei 9:00uur): Voor 1 jaar, 419,95. Toen ik nadrukkelijk vroeg of mijn opgebouwde korting hier ook bij zat, vertelde hij dat er nog eens 50 euro af zou gaan (in vorige gesprekken was dat ook nog wel eens 25euro)

Kortom, telkens wanneer ik bel is het weer een verrassing wat ik bij zou moeten betalen. Mag Hi dit zomaar op deze manier doen? En moet ik dan maar net zo vaak terug bellen tot ik een goede aanbieding krijg?

Met vriendelijke groet,John

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.