BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Koop bij Auto Smeeing Almere

Bijdrage door gebruiker
16-06-2007
8 reacties

Wij hebben een Citroen C5 station (2002)gekocht bij Auto Smeeing Almere.

Bij de koop werd de afspraak gemaakt om de carkit na te kijkenvoor de leveringomdat deze het niet deed.

Een paar dagen later maken we telefonisch de afspraak om een originele Citroenhondenrek te laten plaatsen, kosten 150 euro. Ergens anders kost deze 134 euro..

Bij de daadwerkelijke levering doet de carkit het niet. Raar want bij de verkoper had deze het wel gedaan.Een hondenrek ligt los achterin. Afspraak is om de volgende dag gebeld te worden om de carkit "op te lossen".

Mijn vriend plaatst zelf het hondenrek. Betreft geen originele Citroen hondenrek, kunnen we mee leven maar dit was niet de afspraak.

Dan gaat mijn vriend ook even langs de Citroen dealer in Amersfoort. Daar vertellen ze dat alle draden van de carkit gewoon doorgeknipt zijn! Kosten 325 euro, introductieprijs bij de dealer 275 euro (kijk dat is toch aardig!) Bellen met "Mark" van Auto Smeeing. Nee, hij kan maximaal 200 euro terug geven.

Wat nu? We voelen ons wel wat besodemieterd door Auto Smeeing. Zijn er meer mensen met vergelijkbare gevallen met dit bedrijf?

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.