Ik had op 14 september via de webshop van Vodafone een prepaid kaart met Blackberry Curve voor mijn dochter besteld. Op de website van Vodafone werd niet aangegeven of dit product wel of niet op voorraad was maar als je voor 5 uur 's middags bestelde had je het toestel binnen 2 werkdagen binnen. Aangezien het een cadeautje voor haar verjaardag was leek met dit een goede deal. Ik deed de bestelling en betaling online en kreeg een bevestiging binnen van Vodafone via de e-mail. Ongeveer een kwartier later volgde er een mailtje van Vodafone dat het toestel wegens omstandigheden tijdelijk niet leverbaar was en het onduidelijk was wanneer er geleverd zou worden. Mij werd de mogelijkheid geboden om de bestelling te annuleren. Ik heb hier 2 dagen later gebruik van gemaakt door telefonisch contact op te nemen met de helpdesk. Zij hebben de order geannuleerd en gaven aan dat het geld dat ik betaald had (€ 160,-) binnen 2 weken terug gestort zou worden. We zijn nu 9 weken verder en er is nog niks terugbetaald. Ik heb diverse malen met de klantenservice contact op genomen maar je wordt daar met een kluitje in het riet gestuurd, ze gaan er naar kijken zeggen ze dan en vervolgens hoor je niks meer. Ondertussen geniet Vodafone van de rente en hoewel dit over € 160,- niet veel is, als het x1000 doet tikt het lekker aan. Gemakkelijk verdient dus. Zijn er meer mensen met dit probleem. Volgens mij is het een criminele actie van Vodafone om geld zo lang vast te houden en moeten ze in ieder geval de misgelopen rente ook betalen als ze het geld terugstorten.
Zijn er anderen met dezelfde ervaring?