In februari heb ik een InternetPlusbellenGo abonnement genomen bij KPN. Dus ook met bellen. En niets anders dan ellende. Ze hebben 4 x mijn geheime nr. vrijgegeven. Die klacht losten ze op door mij een tweede (wel geheim) nr. te geven.
En zonder enige mededeling halen ze dat tweede nr. steeds weg, nu al drie keer. Dus ben ik weer terug bij af. Vandaag kan ik voor de zoveelste keer niet bellen, want er is weer een landelijke storing. Dat is volgens mij wekelijks. Bel ik met mensen dan wordt het gesprek meerdere malen verbroken. Ik word hier knettergek van. Inmiddels 40 medewerkers aan de telefoon gehad en de een zegt dit de ander dat. Toen ik net belde, liep het alweer storm met telefonische klachten. De Opta kent de klachten van de KPN. Hoe kan het dan dat dit allemaal maar gebeurd over de ruggen van zoveel klanten. Kan Kassa niks betekenen voor ons? Want de beloofde verbetering blijft tot nu toe uit.