17 maart 2009 viel mijn internetverbinding KPN ADSL GO weg.KPN bellen:
Helpdesk:het is opgezegd.DOOR WIE?Kan ik niet zien.
Klantenservice:u hebt 'n andere provider.WELKE? Kan ik niet zien.HOE LOS IK DIT OP? U moet de nieuwe provider bellen om te annuleren.WELKE,WANT IK HEB GEEN ANDER PROVIDER AANGEVRAAGD?Ik verbind u door met 'n andere afdeling.
Deze afdeling deelt me in zeer gebrekkig Nederlands mede:U hebt de verkeerde afdeling.Ik kan niets voor u doen.KUNT U ME TERUGZETTEN NAAR KLANTENSERVICE.Nee meneer en ze hangt op.
Klacht gestuurd naar KPN.KPN antwoordt alsvolgt:
Naar aanleiding van uw vraag betreffende uw internetverbinding informeren wij u als volgt:Uit controle van onze gegevens is gebleken dat uw ADSL-abonnement op 18 maart 2009 is opgezegd. Wij beschikken niet over de mogelijkheid om uw ADSL-verbinding weer actief te stellen.Wij kunnen u enkel adviseren om een nieuwe aanvraag voor ADSL te plaatsen. Onze excuses voor het ongemak.Als ik meerdere keren vraag WIE deze opzegging aangevraagd heeft ,zwijgt KPN.Ze blijven zwijgen.
Wat blijkt:KPN heeft 't abonnement ADSL GO gewoon opgeheven.Ze bieden 't abonnement niet meer aan.De klant zoekt 't maar uit.
Wanneer u kiest voor één van de KPN Internet abonnementen en vervolgens voor 'bestel' wordt automatisch via de postcodecheck bepaald of het betreffende abonnement beschikbaar is op uw adres.Na aanmelding krijgt u binnen zeven werkdagen schriftelijk bericht of levering van ADSL van KPN technisch gezien inderdaad mogelijk is. De levertijd vanaf het moment dat u de order geplaatst heeft bedraagt ongeveer drie weken.Wij vertrouwen erop u met deze informatie van dienst te zijn geweest. Met vriendelijke groet,Hella van den BeemtKPN
Onbeschoft,klant-onvriendelijk.Vanwaar de huidige crisis?Wie heeft ook deze ervaring en hoe heb je 't opgelost?