BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA. In september is Kassa weer terug op tv!

Klantvriendelijk T-Mobile

Bijdrage door gebruiker
  •  
  •  
09-10-2006
  •  
6 antwoorden
  •  

Ik kan al 48 uurniet meer bellen of gebeld wordenmet mijn mobiele telefoon vanuit den Helder. Mijn Provider isT-Mobile. Bellen gaat wel vanuit Breezand, Schagen en verder weg, dus aan mijn toestel licht het niet. Ik wilde deze situatie doorgeven aan T-Mobile via tel. nr. 1200. Na een heel menu te hebben afgewerkt en een hele poos wachten had ik dan eindelijk een medewerker van T-Mobile aan de lijn. Deze juffrouw vond het kennelijk niet leuk geconfronteerd te worden met mijn probleem. Na wat heen en weer gepraat brak ze zonder meer het gesprek af en kreeg ik muziek te horen. Nog ff gewacht maar er kwam niemand meer aan de lijn, zelfs niet de mededeling dat "all onze medewerkers bezet zijn". Mijn probleem heb ik ook schriftelijk aan T-Mobile doorgegeven, maar nog steeds geen antwoord. Hebben nog meer mensen dergelijke ervaringen met T-Mobile?

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.