BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

klantenservice, wat is dat?

Bijdrage door gebruiker
16-10-2013
4 reacties
al een aantal jaar lid van Hi, maar nu is het toch echt het toppunt.. Hi heeft een reparatieservice die de telefoon netjes op komt halen en weer terug komt brengen. in de tussentijd krijg je een leentoestel.

Helaas heb ik mijn telefoon al 6 keer moeten opsturen (1. achterkant verkleurd steeds, 2. hij wordt zo warm, dat je de telefoon bijna niet meer kan vasthouden en waardoor er zelfs een stukje van de achterkant is afgesmolten, 3. toetsenbord doet het soms niet en loopt vaak vast). Bij de 5de keer, kreeg ik eindelijk een nieuw toestel, terwijl er in het contract staat, dat het bij de 4de keer al van toepassing is. Je krijgt dan hetzelfde type toestel, maar dan 'nieuw'. Nu blijven precies dezelfde klachten ontstaan en ze vertikken om er iets aan te doen. Omdat het in je contract staat, kunnen ze je niks anders geven, dus willen ze allemaal ontevreden klanten?? Daarnaast de service, is als je telefoon opgehaald wordt, een blok van 4 uur moet thuis blijven. dat is een lange tijd en daar zijn geen andere mogelijkheden in. daarin is ook al 3 keer voorgekomen, dat ze niet zijn komen opdagen in dat tijdsblok of als het tijdsblok bijna afgelopen is, je afgebeld wordt. Dit noem je toch geen service?!

Stuur je een klachtenbrief, krijg je geen reactie, terwijl je dat binnen 24 uur zou krijgen.... waar blijft het na 4 dagen?! krijg je een mail om feedback te sturen, kan je niet eens de link openen omdat je daar niet genoeg rechten voor hebt. waarom sturen ze dan zo'n dingen?

Ik dacht dat ze zuinig met hun klanten om gingen om klanten te houden maar nu lijkt het, of ze alleen maar klanten willen weg jagen!

Kunnen we hier actie ondernemen? Ik ben er helemaal klaar mee! Ik wil gewoon een telefoon die het doet, waarmee je kan bellen etc en niet die ik naar één week alweer kan terug sturen maar dan toch nog uitstelt tot 2 maanden..
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.