BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Klantenservice UPC

Bijdrage door gebruiker
29-07-2009
7 reacties

Ik ben sinds een maand klant bij UPC en vind het nu al verschrikkelijk! Gisteren minstens vijftien minuten aan de telefoon gezeten omdat mijn afstandsbediening niet goed werkt. Vervolgens kreeg ik te horen dat ik zelf de afstandsbediening moest resetten. Als dat niet zou werken zou ik een nieuwe afstandsbediening krijgen. 's Avonds netjes gedaan wat ik moest doen, maar de afstandsbediening werkte nog steeds slecht.

Vandaag weer teruggebeld, na tien minuten eindelijk iemand aan de telefoon. Vervolgens werd mij verteld dat ik geen nieuwe afstandsbediening krijg, maar infrarood stickers voor op het mediacenter, want dit is een veel voorkomend probleem. Apart dat dit dus alweer een ander verhaal was dan gisteren, maar goed, we gaan het wel weer proberen. Vervolgens vroeg ik of ik ook gelijk mijn abonnement kon opzeggen aangezien ik wel weer klaar ben met UPC. Dat kon zei ze en ik werd weer doorverbonden. Na 20 minuten aan de telefoon te hebben gehangen, kreeg ik een mevrouw die vervolgens vertelde dat ik nog helemaal niet kon opzeggen, maar dat dat pas een maand voor het einde van het contract kan! En daarvoor zit ik dan zolang aan de telefoon.

Misschien dat er mensen zijn die positieve ervaringen hebben, maar ik vind dit echt een voorbeeld van hoe je nieuwe klanten kan afschrikken.

Wellicht hebben andere mensen nog tips om je afstandsbediening beter te laten werken en hoe je op een kosteloze manier van je contract afkunt. Inmiddels ben ik al vijf euro verder, en heb ik nog niets...

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.