BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA. In september is Kassa weer terug op tv!

klantenservice tele2

Bijdrage door gebruiker
  •  
  •  
07-05-2006
  •  
2 antwoorden
  •  

Ik probeer vanaf begin februari antwoord op een klacht te krijgen. Nu na zeker 5 keer een herinnering te hebben gestuurd heb ik tot op de dag van vandaag geen antwoord op mijn vraagontvangen. Aangezien ik met zowel de telefoon als internet bij Tele 2 zit kom ik er ook niet mee weg om zomaar een rekening niet meer te betalen. Heeft iemand een suggestie hoe ik de druk kan opvoeren c.q. is er een belangenorgainsatie waar je klachten over orividers kwijt kunt?

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.