BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

klantenservice en bereik t-mobile

Bijdrage door gebruiker
18-07-2010
23 reacties
Ik heb nu al 3 maand een slepende klacht bij t-mobile i.v.m het geen bereik hebben in kleinere plaatsen en dorpen en zelfs kleine steden.

Heb hiervoor het formulier op de site ingevuld met drie locaties en tijdstippen na dit te doen komt er te staan bedankt we nemen binnen 4 werkdagen contact met u op dat is inmiddels 4a5 weken geleden gisteren weer contact gehad via de telefoon met de klantenservice.

Deze jongen wou met mij geen discussie aan gaan over de bereikbaarheid ook zei deze jongen dat er wel meer op de site van t-mobile staat waar ze zich niet aan houden maar daar was ik zelf al wel achter.

op een gegeven moment toen ik me begon op te winden over het nonchalante gedrag van deze medewerker en ik nogmaals hem wou duidelijk maken dat er geen discussie mogelijk was over het bereik en de service maar dat ik het puur op feiten basseerde deze jongen gooide gewoon de telefoon erop.

gelijk weer gebeld kreeg ik een man aan de telefoon die ik gelijk naar een leidinggevende heb gevraagd dit kon allemaal niet deze was er wel maar niet voor mij.

hij zei verder dat hij me wel geloofde dat ik net gebeld had maar dat hij hier geen notitie van kon terugvinden waarop ik zei dat ik ook geen notitie had gemaakt met net de telefoon eropgegooid bij klant.

ik moest van deze man weer drie tijdstippen en locaties opgeven maar dit keer telefonisch wat sneller zou gaan ik heb er inmiddels in twee dagen tijd al 6 stuks dus ik bel maandag weer.

Maar wat kan ik tegen die maffia praktijken het niet klantgerichte t-mobile en hun slechte netwerk dat meer dan 50 % van de tijd geen bereik heeft doen.

Ik wil gewoon 24/7 bereikbaar zijn waar dan ook in Nederland KPN en Vodafone kunnen dit toch ook waarom T-mobile niet.


met vriendelijke groet,

Harrie Vos
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.