BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

klantenservice E-tech

Bijdrage door gebruiker
22-09-2005
1 reactie

Ik heb een router gekocht via de Versatel Shop. Deze router wordt verkocht door E-tech en dit is weer onderdeel van Lapwing. Die router heb ik op 25 augustus gekocht en heb deze nogsteeds niet geleverd gekregen. Versatel verschuilt zich achter de voorwaarden waardoor ik de verkoop niet kan annuleren. Dat kan nl. pas als de router geleverd is. Versatel acht zichzelf bovendien niet aansprakelijk voor het niet nakomen van de koop. E-tech reageert niet op e-mails en ik vertik het toch echt om dat dure 0900-nummer te bellen waardoor mijn router alleen maar duurder wordt. Heeft iemand ervaring met dit verschijnsel, is Versatel echt niet aansprakelijk en kan ik alsnog levering afdwingen bij Versatel?

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.