BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Klant bij Telfort, wat een drama..

Bijdrage door gebruiker
06-11-2012
4 reacties
Ik ben sinds een aantal maanden klant bij Telfort, maar zit nu sinds een week zonder internet. Gewoon overdag is de verbinding weggevallen, zonder duidelijke oorzaak.

Vorige week twee maal gebeld met Telfort, zonder resultaat. Veel wachttijd en uiteindelijk een hoop testen die niets opleveren. Uiteindelijk moest ik zaterdag maar terugbellen omdat ze niemand van de "tweede lijn" konden bereiken. Op de 2e lijn zitten blijkbaar de mensen met enige relevante kennis.

Zaterdag een half uur inde wacht gehangen, waarna de klantenservice mij meldde dat ik het later op de dag nog maar een keer moest terugbellen omdat ze de tweede lijn niet te pakken krijgen en ze mogen maar twee keer proberen de tweede lijn te bereiken. Enige optie voor de beste klantenservice was dus de lijn te verbreken, of een terugbel afspraak met de tweede lijn. Eerste mogelijke plek om terug gebeld te worden, was 5 dagen later. Na veel discussie maar opgehangen en in de middag terruggebeld. Weer een tijd in de wacht gehangen, (let op al deze gesprekken zijn tegen 10 cent per minuut!!), uiteindelijk kon klantenservice wel de tweede lijn bereiken en meldde men dat ze maandag een test van de lijn zouden gaan doen en mij daarna zouden bellen.

Uiteindelijk maandag een sms-je ontvangen met de melding, dat men 5 dagen de tijd nodig had om de de lijn te testen. Vooralsnog geen resultaat. Al met al heb je na 1,5 week zonder internet dan nog geen oplossing, en ik vraag mij af hoe lang dit gaat duren. Ik ben er echt helemaal klaar mee, ik kan niet thuiswerken en heb ook nog een eigen bedrijfje....

Inmiddels een klacht ingediend, en gemeld dat als ik voor donderdag 8 november geen oplossing heb ik telfort in gebreken zal stellen en de betalingen zal stopzetten.

Ik sta echt perplex van hoe telfort met zijn klanten omgaat, sprakeloos. Dit wordt waarschijnlijk een slepende kwestie, maar goed Telfort schiet te kort in levering, en levert feitelijk een wanprestatie die sta ik als consumet toch vrij sterk in mijn recht.

Wordt vervolgd in ieder geval. Ik kan iedereen in ieder geval van harte afraden een telfort abonnement te nemen.

Groet,
Anton
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.