Na diverse problemen met mijn provider Wanadoo (nu Orange) kwam in september de druppel die de emmer deed overlopen.... Mijn betaling was door hun geboekt op een verkeerd klantnummer. Niet alleen volhouden dat het mijn fout was én de telefoon erop gooien (verbinding verbreken) maar mij ook afsnijden van telefoon en uiteindelijk ook internet > terwijl de betaling was gevonden inmiddels!Dit alles tegen €0,45 per minuut weten te herstellen maar, zoals gezegd, we waren het meer dan zat! In februari liep het contract met ze af, maar ik heb alles terug gestuurd en aangetekend(!) laten weten per onmiddellijk met ze te stoppen. We zijn nu overgestapt naar KPN en zijn zeer tevreden (tot nu toe) Wie heeft ook problemen met Wanadoo? Ik wil graag uw reactie, want ik heb zo'n idee dat ik niet de enige ben......! DR-Alkmaar