BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Klachten vodafone thuis

Bijdrage door gebruiker
22-02-2016
4 reacties
al enige tijd vanaf december hebben wij problemen met vodafone thuis
wat begonnen is in decemeber 2015, omdat wij altijd de betalingen doen aan vodafone via int bankieren
werd ook de factuur van dcember over gemaakt 60,50 na een week later kreeg ik het bericht dat d factuur nog open staat ,na contact met vodafone konden ze er niks terug van vinden dat de betaling was binnen gekomen
hier op werd gevragt als ik copie bank afschrift kon op sturen naar klanten service via mail
wat gebeurt is verder ook via tnt post wat nu ongeveer 4a5 weken geleden is mar een antwoord nee heb ik nooit gekregen van vodafone
tot dat ik gister 21 02 2016bericht kreeg van vodafone klantenservice dat er een factuur open staat van 57,50
die ook betaald is in januarie , verder stat in de mail vn vodafone dat ik geen vodafone thuis heb
maar een mobiel abonement die ik helemaal niet heb bij vodafone en alleen maar vodfone thuis afneem
verder staat het nu op naam van mijn vrouw t.v d veen k die helemaal niks en verder niks heeft bij vodafone ook herhaaldelijk vraag ik om het klant nr om in te loggen op vodafone thuis om rekeningen in te zien wat krijg ik 4a5 verschillende met adressen in leeuwarden dan weer amsterdam waar ik helemaal niet woon ,maar ook nu weer vraag ik om de nota van februarie is die er niet

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.