Klantenreacties KPN Mobile
Postbus 13500
9700 EG Groningen
Mijn GSM nummer [edit redactie]
Dossiernr:12802015-12801916-12802456…………………..
Betreft: zeer ernstige klacht
Geachte heer/mevrouw,
Naar aanleiding van diversen bezoeken aan Primafoon, Business balie Arnhem, Business balie Doetinchem stuur ik u deze zéér ernstige klacht betreft de service van KPN.
Het gaat om het volgende:
Ik heb in 2008 mijn abonnement verlengd en daar is de ellende begonnen toen kwam de ja ja dé nieuwste Nokia N97 uit, en dat zou dé van het zijn.
Dus heb ik mijn in geschreven, 6 maanden gewacht, maar oké. Vervolgens de telefoon in mijn bezit gekregen maar toen???
De ene klacht na de andere totaal heb ik de Nokia N97 6x ter reparatie aangeboden maar ter vergeefs ik kon niet door de medewerkers heen komen om ze wijs te maken dat dit niet langer kon zo. De vele uren die ik er in heb gestoken, rij tijden naar Arnhem, Doetinchem of we vandaag de dag niets anders te doen hebben á € 75,=.
Ondanks dat ik diversen klachten heb neer gelegd werd ik NIET verder geholpen wat mijn verbaasd voor een klant ga je door het vuur dacht ik altijd ??
Zeker als deze klant voor min. € 150,= - € 200,= per maand zakelijk belt.
Met de verlenging heb ik internet op mijn telefooncontract genomen maar kreeg vrolijk
€ 35,= op de factuur te staan INTERNET GEBRUIK??
Weer gebeld om dat te laten veranderen maar NEE dat kon niet werd mijn verteld door Klantenservice 06.1200.1200 en door Primafoon te Doetinchem. Maar idem was mijn TOTAAL service die was er ook ineens af ??
Nou zet het er maar weer op !!
Nee was het antwoord dat kon niet. ??????????????????????
Vervolgens diversen keren over de rooie geweest van woede op de service van KPN maar dat hielp OOK NIET, ze konden mijn NIET helpen ???????
Vandaag maar weer eens gebeld want er was een Dame binnen KPN Groningen die mijn probleem WEL zag, dus die heeft twee maanden geleden de totaal service er weer op gezet, internet weer erop gezet prima geregeld. De vraag was of ik verder tevreden was ik zei nee helaas niet mijn telefoon is nog steeds kapot !!
Maar zei de Dame ook geen probleem ik heb hier nog een bijna nieuwe Nokia N97 mini liggen wilt U die hebben dan is dat ook opgelost ??
Ja doe maar dan kunnen we verder. zo gezegd zo gedaan. Maar helaas na een kleine 30 dagen ging deze OOK weer kapot (software ) problemen. Afgehaald door KPN leentoestel ontvangen 23-09-2010 (30 dagen later) mijn eigen toestel weer terug. En ja hij deed het weer maar uiteraard voor korte duur want vandaag 20-10-2010 moest ik helaas voor de 8e keer KPN service bellen om de telefoon als KAPOT aan te melden. Dus binnen 4 uur krijg ik een LEEG leentoestel binnen deze aan de lader gelegd en wat schets mijn verbazing ?????
Ja sorry ik viel bijna van stoel af deze Nokia N79 (leen) doet het voor de helft ??????
Maar weer bellen 5x met klanten service WEER een uur of drie WEG verbruikt aan bellen.
Ook deze keer weer duidelijk gemaakt dat ik HELEMAAL klaar ben met Nokia maar helaas kwam ik voor de zoveelste keer NIET verder en ontving weer het antwoord wat ik NIET wilde horen HELAAS IK KAN ER NIETS AAN DOEN !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
ONVOORSTELBAAR WAT EEN SERVICE ????????
Als ik zo zou omgaan met mijn klanten was ik binnen 6 maanden FAILLIET. Anders kom je wel in Kassa of Radar ?????
Maar ik geloof NIET dat jullie die kant op willen alhoewel het er wel toe gaat leiden.
Wat moet ik doen ????