Ik ben benieuwd of ik de enige ben die aan het worstelen is met hetnet. Het heeft me in ieder geval honderden euro's gekost en het probleem is niet op te lossen. Vanaf 3 mei doe ik aan internetplusbellel. Voor 44,95 kun je dan onbeperkt bellen. Ik kon meteen niet op pagina telefoniebeheer waardoor ik mijn instellingen niet kon veranderen. Ik heb meteen gebeld met de helpdesk die dit in orde zou maken. Tevens heb ik gevraagd of ik onbeperkt bel en dat antwoord was ja. Nu heb ik een telefoonrekening gekregen van 170 euro i.p.v. een tientje. Na diverse keren te hebben gebeld is er niets opgelost en ik weer 50 euro armer door het bellen met de helpdesk. Mij werd gezegd dat het nogal lang kon gaan duren voordat mijn klacht in behandeling zou worden genomen door de drukte. Ik heb de bellenplusinternet rekening gestorneerd en word waarschijnlijk over een week afgesloten. Wat moet ik nu doen? Kan ik onder dit niet werkende contract uit? Het is toch bezopen dat ik inmiddels een rekening heb van honderden euro's en zij bij de helpdesk kunnen niets voor mij doen?
Hopelijk geeft iemand mij duidelijkheid.
Groet, Linda