BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Klachten Acer 803/8003LMI

Bijdrage door gebruiker
25-01-2005
12 reacties

Hallo, ik bezit nu bijna anderhalf jaar Acer-laptops, ja inmiddels ben ik aan de 4de toe in deze tijd.2 gekocht, 2 garantie.1 heb ik er in gebruik, andere ligt bij Acer 'te wachten'.Alle 4 de laptops vertoonde dezelfde klachten, toetsenbord en muis kapot binnen enkel dagen tot enkele weken...Van 'slijtage' binnen 1 weekeind tot compleet kapot in een maand...Na anderhalf jaar bellen naar een 0900 nummer, wachten op reparaties, beloftes aanhoren die nooit worden waargemaakt,ben ik het toch wel een beetje zat, ik had de laptop gekocht om te werken en de tweede voor de backups.Meer verwachtte ik ook niet, het was de 'duurste' van haar soort...Zijn er meer mensen met (vergelijkbare) klachten over Acer?Vooral de slijtage door de muis (een jaar lang erkend door Acer, zelfs een laptop hiervoor vervangen) wordt nu ontkent door Acer.De rest wordt laconiek afgedaan... (we bellen of mailen nog wel...niet dus)Als wij ons verzamelen wil ik graag de 'rechtzaak' voorbereiden tegen Acer.Graag uw reactie!Erik, ex-acerfan

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.