Net als zoveel andere klanten van Vodafone wil ik restitutie voor de dagen dat ik geen gebruik heb kunnen maken van de dienst.
Zoals o.a. in het nieuws is geweest heeft Vodafone iedere klant een compensatie aangeboden van gratis bellen voor 4 dagen in de maand mei 2012.
Quote : Al onze klanten bellen en sms’en gratis in Nederland van 2 tot en met 5 mei 2012
Echter dit zogeheten vriendelijk gebaar heeft voor een grote groep mensen totaal geen enkel voordeel, ook voor mij niet!
Ik heb namelijk een abonnement van € 46,50 (Bel + Web + SMS 350) en kom ik maandelijks nooit boven mijn bundel.
Dit verweer heb ik op 6 april j.l. aangekaart bij de klantenservice van Vodafone via hun klachtenformulier.
Hierbij heb ik bovenstaande argument duidelijk gemaakt en tevens in een latere mail wisseling aangeven dat ik nog steeds dagelijks last heb van een wegvallende verbinding, vooral met internet.
Maar als reactie krijg ik dat er naast het “gebaar” geen compensatie plaats vindt
Uiteraard ben ik het hiermee niet eens en ben nog specifieker ingegaan op de vraag wat in mijn geval het voordeel is van het vriendelijk “gebaar”dat Vodafone aan mij toekend.
Hierop moet ik nog steeds antwoord krijgen…
Wat ik nog het meest bezwaarlijk vindt is dat mijn vraag gewoon gesloten wordt zonder dat ik antwoord krijg… ook nadat ik opnieuw en opnieuw de vraag heb gesteld… ik krijg gewoon geen antwoord meer!
Kortom, ik moet gewoon betalen en mijn mond dicht houden terwijl de dienst niet geleverd is.
Ze gooien het onder calamiteiten… echter als ik een probleem door persoonlijke calamiteiten heb dan moet ik ook gewoon doorbetalen, of ik krijg een incassobureau aan de deur!!
Ik wil graag iedereen laten weten dat dit de werkwijze is van Vodafone.
Mensen laat je niet kisten door dit soort arrogante bedrijven… laat zien dat je het niet eens mee bent anders komen ze er telkens mee weg!!