BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Klacht T-Mobile

Bijdrage door gebruiker
10-06-2015
2 reacties
Goedendag, ik vroeg mij af of het bekend is bij jullie of jullie dit normaal vinden?
Ik ben 4 jaar klant geweest bij T-Mobile, ben onlangs overgestapt naar KPN. Ik heb in die 4 jaar ongeveer 6000 T-Mobile punten gespaard (ongeveer 100E). Ik dacht als zodra mijn abonnement afloopt zoek ik een leuk geschenk uit bij T-Mobile met het totaal saldo van mijn punten. Echter tot mij schrik zijn al mijn punten verdwenen. Ik heb hier over gebeld met de Klantenservice. Deze meld mij eigenlijk jammer dan, in de contractvoorwaarden staat dan bij beëindigen abonnement de punten vervallen. Ik heb die voorwaarden 4 jaar geleden bij aanvang abonnement voor t laatst ingelezen. Er is geen verder schrijven geweest bij het beëindigen abonnement. Het komt er dus op neer dat ik naar mijn punten kan fluiten na 4 jaar vaste klant. Ik twijfelde nog om t voor einde abo te doen maar wilde wachten op totaal saldo. Bij T-Mobile is t dus uit t oog is uit t hart.
Alvast dank, Mvg. Martin Bandel
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.