Hoi,
Naar aanleiding van mijn verhaal, dat hier te lezen is, heb ik een vraag voor jullie.
Ik ben bezig met een klachtenbrief. Wat is de beste manier om mijn gelijk te halen? Zal ik een brief sturen, of is een e-mail voldoende?
Verder, hoe kan ik mijn klachtenbrief het beste vormgeven? Ik weet globaal prima hoe zo'n brief in elkaar steekt, maar in hoeverre kan ik echt op mijn strepen gaan staan? Kan ik bijvoorbeeld aangeven dat ik naar een geschillencommissie zal stappen, dreigen met "ik ga naar Hi" of heb ik geen poot om op te staan?
Graag jullie advies!
Bedankt,