BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Klacht over Transip (we never let you down)

Bijdrage door gebruiker
06-11-2008
6 reacties

Begin dit jaar heb ik mijn domeinregistratie bij TRANSIP schriftelijk opgezegd. Mijn abonnement liep af op 1 november..dacht ik. Ik kreeg deze week een factuur binnen. Heb meteen contact gezocht met TRANSIP, zij meldde mij dt ik via hun site mijn abonnement had op moeten zeggen. Ik heb gelijk hun algemene voorwaarden erbij gehaald. Hier stond duidelijk in SCHRIFTELIJKE OPZEGGING UITERLIJK 1 MAAND VAN TEVOREN, niet meer, niet minder. Ik dacht in januari aardig op tijd te zijn. Nou, ik dacht prima, dan maar via hun site zoals ze dat willen. Zij weigerenechter nu defactuur in te trekken of aan te passenen verwachten een betaling voor een domeinregistratie voor het komende jaar die niet eens meer actief is op internet. Ik moet dus betalen voor... niets. Het antwoord van TRANSIP hierop is: "Ja, dan had je via onze site tijdens de opzegging einde contract aan moeten klikken" Dit is niet volgens de overeenkomst die ik heb afgesloten en zeker niet volgens de algemene voorwaarden. Kan een bedrijf als TRANSIP zomaar verwachten dat ik mijn factuur betaal voor een dienst die niet wordt geleverd volgens afspraak en na een schriftelijke opzegging??

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.