BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Klacht over Tele2, Geen bundel, wel ongewenst internet gebruik

Bijdrage door gebruiker
29-04-2016
8 reacties

Mijn dochter van 10 jaar heeft een abonnement voor 100 belminuten voor 3 euro. Dit is puur dat ze ons kan bereiken als dit nodig is, verder gebruikt ze haar telefoontje al een paar jaar, zonder problemen met wifi. Een databundel wilde ik niet voor haar, omdat ik niet wil dat ze continue op internet/haar telefoon zit.
Om onverklaarbare redenen zijn de datagegevens aangegaan en heeft ze in twee dagen (volgens tele 2) 400MB verbruikt.
400MB kost normaal iets van 5 euro per maand, maar ik heb een rekening ontvangen van 412 euro! Mijn verzoek om hier nog een keer naar te kijken is afgewezen en de raad om het via facebook te proberen is tevergeefs. Ik krijg gewoon geen antwoord.

Ik ben best bereid om een rekening te betalen maar 400 euro is excessief
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.