BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Klacht over contact met kpn via chat

Bijdrage door gebruiker
01-12-2016
12 reacties
Laatst contact opgenomen met KPN over slecht opladen/ontladen van Samsung Galaxy S6 Edge. Toestel is slechts 1jr oud.

Ik vroeg naar een vervangend toestel. Medewerker gaf aan dat dat alleen ging als een verzekring tegen diefstal enz. was afgesloten. Dat had ik helaas niet.

Mij is gezegd contact op te nemen met Samsung. Daar heb ik het toestel geregistreerd.

Maar je mag verwachten dat zo'n toestel voor de duur vh abonnement meegaat (2jr minimaal) - dus niet.
Ben er zeer ontstemd over.

mvg
R.Schell

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.