BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Klacht KPN - Dankzij afsluiting door KPN zakelijk niet meer bereikbaar en onverzekerd

Bijdrage door gebruiker
03-01-2009
22 reacties

Het is werkelijk onbegrijpelijk hoe een bedrijf als KPN anno 2009 met zijn klanten omgaat.Met een “helpdesk” die volledig bestaat uit incompetente medewerkers die iedere verantwoordelijkheid schuwen, je behandelen als een snotneus en je toezeggingen doen die op geen enkele manier worden nagekomen.Watwel uitstekend gaat istelefonisch enschriftelijkklacht zo snel mogelijk naarandere afdeling doorverwijzen.

Probleem;Zondag 21 decembermelding vanmeldkamer dat de puls van het alarm niet doorkwam.Bleek dat mijn zakelijke telefoonlijn door KPNwas afgesloten.Helpdesk gebeld en na conclusie dat er geen achterstallige betalingen waren ofstoringen, moest het wel zo zijn dat ikzelf de verbinding had opgezegd aldusmedewerker. Naopmerking dat - IK - op geen enkele wijze opdracht had gegeven mijn telefoonnummer of abonnement te beeindigen kwam ik in onderstaand traject terecht.

Na 5 uur en 20 minuten gesproken te hebben met 16 medewerkers in 3 ‘belrondes’ en 2 maal een schriftelijke klacht te hebben gedeponeerd hiervanweergave. Vanwegebeperkt in te voerenkarakters op deze site heb ikeerste schriftelijke klachtschriftelijk antwoord van KPN hierop niet ingevoerd. Verder flink geknipt intekstgedeelten.

Ik sta open voor alle suggesties om verder door te dringen in deze klantonvriendelijke organisatie genaamd KPN. Mijn mailadres is arnold@aol.nl waarvoor mijn dank.

HUIDIGE SITUATIE PER 2 JANUARI 2009 -IK KAN DUS NIET BELLEN OF GEBELD WORDEN DOOR MIJN KLANTEN. K BEN NIET AANGESLOTEN OP DE MELDKAMER. INGEVAL VAN INBRAAK BEN IK DUS NIET VERZEKERD!

Geachte heer,

Wij vinden het erg vervelend dat u op deze manier kennis heeft gemaakt met KPN. Onze excuses hiervoor. Om voor u een juiste oplossing te vinden hebben wij uw e-mail reeds doorgestuurd naar de afdeling Klantenreacties. Zij zullen uw e-mail met goede zorg in behandeling nemen en u hier binnen 20 werkdagen over berichten. Met vriendelijke groet, KPN

Geachte mevrouw,

Ditis toch geen enkel antwoord op mijn verzoek tot afhandeling? Of zelfs maar een poging daartoe? Desondanks heb ik vandaag voor de nu - derde - keer binnen een week van15.18 uur tot 17.42 uur mijn tijd verdaan aan de telefoon en het door uopgegeven nummer gebeld met het volgende resultaat;

(1) De heer - - -Wist nergens van.Verhaal gedaan,inwacht gezet voor - 29 minuten, doorverbonden

(2) De heer - - -Verhaal gedaan. Inwacht gezet. ” Klacht hoort niet bij ons maar ik verbind u door “.

(3) De heer - - -Verhaal gedaan. Inwacht gezet. ” U moet toch een andere afdeling hebben want dit betreft een zakelijk nummer. Ik verbind u door met 0800-0403 ”

(4) Mevrouw - - -Verhaal gedaan. ” U bent geen zakelijk gebruiker, ik zalmoeten overleggen ” Inwacht gezet. ” Ik zalnotitie maken en uw klacht vastleggen voorvolgende afdeling want u moet de Helpdesk hebben op nr. 0900-0244.”

(5) De heer - - -” Nee, ik ziegeen notitie, waar gaat het over? ” Verhaal gedaan. Inwacht gezet. ” Niet op de juiste afdeling maar ik verbind u door.”

(6) De heer - - -Verhaal gedaan. Inwacht gezet. ” U moet 0900-0244 hebben". ” Ik verbind u door met de juiste afdeling.”

(7) De heer - - -Verhaal gedaan. Inwacht gezet. Overlegcollega. ” Mag ik uw nummer waarop u te bereiken bent? ” ” We gaan het escaleren en zullen een ticket inschieten ”We bellen uvanavondterug.Het is nu 00.50 uur terwijl ik dit schrijf maar heb (dat zal u niet verbazen) wederom net als de twee voorgaande keren hier niets meer over gehoord.

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.