Hallo,
Ik wil overstappen van glasvezel provider concepts, naar KPN. Vrijdag 29 juni is er een monteur geweest. Die de boel zou aansluiten en installeren.je raad het misschien al. Er is iets mis gegaan in het schakelhuisje of hoe dat ook heet.
Eind van de middag ierdereen naar huis. Gevolg weekend geen telefoon en tv. Verveldn, balen, maar goed dat overleef ik wel. Maandag 2 juli zou het goed komen. Maandag weer de monteur hier en iemand in het schakelhuisje. Die man is ook hier geweest. Alles leek ok te zijn. Die man weer terug naar dat huisje om het stekkertje nu in de juiste poort te doen. Met als gevolg dat nu dus niets meer doet. Foutje in het huisje. Het technische verhaal begrijp ik niet helemaal. Maar het gevolg nu is dat ik vandaag een brief krijg waarin de monteur van KPN maandag pas komt 9 juli komt.
Ik heb de"klantenservice" van KPN gebeld. En gezegd dat ik hier niet mee akkoord kan gaan. Het betekent concreet dat ik ruim een week geen vaste telefoon, internet en tv heb. TV en internet zijn op te lossen door een zogenaamd noodpakket. Maar telefoon is niet op te lossen. Ik moet dus geduld hebben. Ik heb gezegd dat ik voldoende geduld heb gehad en verwact dat er haast mee wordt gemaakt. Wanneer ik een bedrijf zou zijn dan kan dat allemaal snel. Ik verwacht dat ik dan ook zo benaderd wordt. De reactie van de medewerker was dat het een reeël aanbod van KPN was. Ik kwam dus na een erg lang gesprek via mijn mobiel niet verder. Ik vroeg toen om een leidinggevende of iemand met meer bevoegdheid. Dat kon niet,. Hij kon niet door verbinden. Na ruim een uur gesteggel geen stap verder gekomen. Kort mijn vraag moet ik dit gewoon alemaal accepteren. Ik vind dat KPN zijn verplichtingen niet na komt en niet naar mijn tevredenheid met een oplossing komt. Ik heb gezegd dat ik niet verwacht dat het vandaag rond is maar op zijn laatst voor het weekend. Lijkt me reeël. De medewereker bleef star en dit is wat KPN kon bieden. Ik heb gezegd hoezo klanten service!!!! Voor mij is dat op zoek gaan naar een oplossing welke voor een ieder accptabel is.
Mijn vraag is welke rechten heb ik in deze zaak? Of ben ik gewoon overgeleverd aan KPN. Ik schijn ook niet meer maarzo van hen af te kunnen. Ik vind het een vreemde manier van doen. Ik ga ze een brief schrijven en de kosten welke ik gemaakt heb bij hen declareren. Heeft iemand daar ervaring mee?
Ik ben erg benieuwd naar jullie reactie.
Groeten, Gerrit