BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA. In september is Kassa weer terug op tv!

klacht @home

Bijdrage door gebruiker
  •  
  •  
06-12-2006
  •  
7 antwoorden
  •  

geachte heer/dame,

ik lig overhoop met home, de reden is dat wij door verkeerde bezorging de post te laat hebben gekregen en toen we die hadden hebben wij direct contact met home gezocht.

en de betaling die open stond direct met telebankieren over gemaakt dat was 16nov. de meneer die we aan de lijn hadden zei dat alles weer goed was.Maar tot onze verbazing zijn wij afgesloten op 21 nov. van tel. interneten tv en radio, iets dat zeer lastig is .

Ik heb de consumentenbond gebeld en die zeiden dat een brief moest schrijven, dat heb ik 24nov. gedaan maar tot heden geen antwoord.Ik heb 21nov. om een heraansluiting gevraagd en de dame die ik vandaag aan de tel. had die vertelde dat de aanvraag op 5dec. was ingediend terwijl ik dat deed op 21nov.

zij vond dat we wanbetalers zijn maar we hebben direct betaald nadat we de rekening in huis hadden.

Hoe moeten we dit verder oplossen kunt U ons helpen.

Bijvoorbaat hartelijk dank

mevr.v.d. Sel

bergpoortstraat 141

7411cv deventer

0622649799

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.