BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Klacht Hollands Nieuwe

Bijdrage door gebruiker
18-04-2011
115 keer bekeken
19 reacties
Sinds twee weken Hollands Nieuwe als leverancier van mobiele telefonie. Maakt mooie wervende reclame en hanteert scherpe prijzen.
Meenemen van oude mobiele nummer aangevraagd. In afwachting daarop is tijdelijk nummer verstrekt.
De verstrekte SIM kaart werkt echter niet, met geen mogelijkheid e-mail contact te krijgen met Hollands Nieuwe, er wordt niet gereageerd.
Alleen de tekst
"Dankjewel voor je e-mail.
Wij gaan direct aan de slag met je vraag. We proberen je binnen 2 werkdagen antwoord te geven""


Hollands Nieuwe heeft ook geen telefoonnummer om te bellen.
Ondertussen is abonnement gewoon ingegaan.

Kortom: Slecht bedrijf, slechte service & slechte communicatie, tot nu toe afrader.
En dat voor een bedrijf dat de klanten nog moet zien binnen te halen.
Zijn er anderen met hetzelfde probleem ?
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.