hoi , na enig geklooi heb ik uiteindelijk me toetsenbord kunnen installeren , nou zit er feitelijk maar weinig bij ,..geen uitleg, een mini pdf bestandje met wat picto ` s..maja heb hem aan het werk, MAAR NU ..WAAR IS DAT-> F<- VOOR ?? ALS JE DIE INDRUKT DAN KOMT IE TEVOORSCHIJN RECHTSONDERIN WAAR DE ACTIVE PROGRAMMA ` S STAAN , MAAR WAT DOET IE NU ??? heb alle toeters en bellen al geprobeerd met het resultaat dat ik hier sta :-)
m.a.w. helluppppppppppppp