BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

kastje naar de muur telefoon pro assist

Bijdrage door gebruiker
23-07-2010
2 reacties
ik heb een telefoon gekocht op 21 mei in de t mobile shop rotterdam zuidplein..een sony ericsson experia x10 die was toen net uit..

na drie weken dat die het heel goed deed deed ik hem op 9 juni savonds voordat ik ging slapen in de oplader en smorgens toen ik wakker werd was die gebarsten in het hoekje precies bij het oplaadhoekje waar de oplader erin moet.ben daarna naar de t-mobile shop terug gegaan en die zeiden tegen mij omdat ik hem had verzekerd bij pro assist in de winkel dat ik bij hun moest zijn,ik heb pro assist gebeld en het probleem uitgelegd ze konden me telefoon ophalen binnen 4 uur en dat werd dan ook heel erg netjes gedaan en we kregen een vervangend toestel voor terug een htc uit het jaar 0 volgens mij want hij deed het niet goed..

ik moest terug bellen na 1 werk week om te kijken wat de status was en wat ze er mee konden doen daar kreeg ik een nette vrouw aan de telefoon en die zei dat ik tussen de 2 en de 6 weken moest wachten want dat is procedure zei ze dus ik dacht ik zou eens na 4 weken weer eens bellen kijken als ze al iets meer weten maar toen konden me nog niets vertellen..alleen dat ik bij t mobile moest zijn want daar had ik me telefoon gekocht dus ik was bij tmobile geweest in de winkel en hun zeiden dat ik pech had en moest wachten..maar ik blijf natuurlijk niet wachten dus heb ik een paar keer gebeld als er een oplossing voor dit probleem kon komen maar ze konden alleen met de oplossing komen dat ze er extra druk achter gingen zetten hoe de status bij de reprateur was en daar kreeg ik op 8 juli een telefoontje over dat die niet meer gemaakt kon worden.ze zouden een nieuwe bestellen op die dag.en moest ik bellen op 19 juli want dan zou die binnen zijn zei die mevrouw,ik heb 20 juli terug gebeld alleen deze mevrouw kon me vertellen dat ik me telefoon nog niet terug krijg want ze wisten niet waar die was..nu zijn we 7 weken verder en ze hebben 8 juli een nieuwe telefoon besteld alleen heb nog steeds niets binnen 23 juli ging ik maar eens bij tmobile kijken hoe dit zat want daar heb ik desnoods afgesloten alleen deze manager van de tmobileshop met de naam cristel die is zo stoer dat ze me gewoon uitlacht en gewoon zegt tegen me dat ik een éxperia mini krijg inplaats van een experia x10 dit verschil qua kosten is bijna 300 euro en daar ging ik niet mee akkoord en ze lachte me gewoon uit midden in me gezicht en zei dat ik me geld niet terug kreeg. wie zou me meer kunnen vertellen wat ik hiermee kan doen qua schadevergoedingen en abbonemenstkosten??

groetjes Ronald
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.