BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA. In september is Kassa weer terug op tv!

Kassa vraag en antwoord: ik stop ermee!

Bijdrage door gebruiker
  •  
  •  
20-04-2006
  •  
Reageer
  •  

Vandaag weer eens kijken hoe het staat met alle vragen van vandaag. Ik klik log in, klik op "vraag & beantwoord", klik op vandaag en voila: NIETS!

Deze foutmelding verschijnt nauwelijks zichtbaar als dun regeltjein mijn scherm:

Error including template /view/cons/html/zoekresult.jsp

Nu loopt deze rubriek geweldig. Velen kunnen er hun ei kwijt met goede antwoorden als gevolg, maar de wankele constructie en de bereikbaarheid irriteert nu zo enorm, dat ik voorlopig afscheid neem. Basta!

Bovendien mis ik een stuk dankbaarheid. Ik hoor er niet om te vragen, maar hoe vaak ik een antwoord geef waarvan ik weet dat het de vraagsteller helpt, zonder dat er een simpele reactie volgt uit dankbaarheid? Zelden! Ik hoef geen schouderklopje, maar enige dank is weldegelijk op zijn plaats. We hebben het hier wel over (doorgaans) duur juridisch en fiscaal advies, Gratis!

De blaam treft echter bovenal Kassa. De site is traag, slecht bereikbaar en heeft te veel problemen. Daarbij is er al maanden geleden een verbetering belooft, maar die blijft om onduidelijke redenen uit. Van Kassa hoor je niets!

Adieu, tot over een beter werkende site.

Groet, Cannacampo

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.