nu lees ik op de kassa site dat sms 30 cent wordt bij vodafoon ?? dat is toch wettelijk op 11 of 13 cent gezet ????? ze hebben het hier dan wel ( buiten de bundel ) en nieuwe abonnee `s .. maar een nieuwe abonnee betalt dan toch ook die 11 of 13 cent ?? laten we de mobieltjes maar een week in de kast leggen, piepen ze weer met kortingen....