BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA. In september is Kassa weer terug op tv!

Kassa Help Help MEDIA MARKT MIDDELBURG

Bijdrage door gebruiker
  •  
  •  
15-03-2006
  •  
7 antwoorden
  •  

Hallo

tijdje geleden schreef ik dat ik een laptop had gekocht bij media markt en dat deze na 8 dagen al stuk ging

het is een fujitsu-sienes Amilo l7310 prijs 599 euro

Na een berichtje sturen naar deze site kreeg ik het antwoord dat ik een klacht moest indienen en dat ik moest eisen dat ze deze zouden repareren.

Op 15 februari kreeg ik via een email van dhr De Ridder van het filiaal in Middelburg het volgende aanbod.

Ik mocht de laptop opsturen voor onderzoek naar de firma Fujitsu siemens en deze zou dn op kosten van media mark een raport opmaken.

Vandaag 15 maart 2006 kreeg ik antwoord

Je raad nooit wat de uitkomst is!!!!

Fujitsu/siemnes schrijft `IS GEEN FABRIEKSFOUT MAAR WORDT ALS CUSTOMER ABUSE BESCHOUWD`

en mag deze laten reparen voor 444,20 euro

Wat kan ik nog doen

ik geef toe de display van de laptop is stuk en binnen 14 dagen

mag ik dan nog ruilen heb ik recht op een nieuwe pc

Mag een laptop zo snel stuk gaan

wie helpt me

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.