Hallo
tijdje geleden schreef ik dat ik een laptop had gekocht bij media markt en dat deze na 8 dagen al stuk ging
het is een fujitsu-sienes Amilo l7310 prijs 599 euro
Na een berichtje sturen naar deze site kreeg ik het antwoord dat ik een klacht moest indienen en dat ik moest eisen dat ze deze zouden repareren.
Op 15 februari kreeg ik via een email van dhr De Ridder van het filiaal in Middelburg het volgende aanbod.
Ik mocht de laptop opsturen voor onderzoek naar de firma Fujitsu siemens en deze zou dn op kosten van media mark een raport opmaken.
Vandaag 15 maart 2006 kreeg ik antwoord
Je raad nooit wat de uitkomst is!!!!
Fujitsu/siemnes schrijft `IS GEEN FABRIEKSFOUT MAAR WORDT ALS CUSTOMER ABUSE BESCHOUWD`
en mag deze laten reparen voor 444,20 euro
Wat kan ik nog doen
ik geef toe de display van de laptop is stuk en binnen 14 dagen
mag ik dan nog ruilen heb ik recht op een nieuwe pc
Mag een laptop zo snel stuk gaan
wie helpt me