BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

kapotte telefoon van Vodafone

Bijdrage door gebruiker
15-11-2013
5 reacties
Geachte,
Ik heb in juli 2013 mijn abonnement bij Vodafone voor twee jaar verlengd. Ik kocht hierbij een nieuwe BlackBerry Q10, waarvoor ik 300 euro betaald heb. Het toestel werkt echter niet na 2.5 maand. Bij de Belcompany (onderdeel Vodafone) in reparatie gebracht, na 4 weken terug, maar het toestel werkte nog steeds niet, meteen terug naar reparatie, en tot op heden heb ik nog steeds geen toestel. Wel 300 euro armer, 5 maanden abonnentsgeld betaald, maar geen toestel.
Wat kan ik hieraan doen. Zolang dat toestel niet werkt sturen ze het gewoon ter reparatie, al duurt dat twee jaar vertelde men ons bij Vodafone.
Alvast bedankt, Eef.
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.