Ikhad een 2-jaar abonnement op haar Samsung E710 bij Vodafone. Nadat deze was afgelopen, konik 'm gratis simlockvrij maken. Hiervoor kreegik een code.Bij het invoeren van deze code ging het fout en na meerdere malen geprobeerd te hebben, werd de telefoon geblokkeerd (accepteert geen simkaart). Wij belden naar de Vodafone-winkel en deze gaf ons het nummer van Dynafix. Deze hebben we gebeld en de telefoon zou kosteloos gerepareerd worden. We hebben er een brief bij geschreven dat de telefonist dit zei en of de telefoon gerepareerd kon worden.Na een paar weken kregen we een brief dat hij gerepareerd kon worden voor meer dan €100,- of dat we 'm ongerepareerd retour gestuurd konden krijgen. In ieder geval kostte het €35,- onderzoekskosten. Hier hadden wij nog niet van gehoord. We hebben een brief teruggestuurd, met het bericht dat wij niet van plan waren te betalen en de telefoon teruggestuurd wilden. We kregen een brief terug die hetzelfde was als de eerste, door hun gestuurde, brief. Als er niet gereageerd werd, zou de telefoon vernietigd worden.Nou kwam er vandaag een TNT-bezorger aan de deur met de telefoon, hij was onder rembours verzonden. Ik heb de man maar betaald, die €35,-Dus nu heb ik een kapotte telefoon, waarvoor ik nogmaals heb betaald. Wat kan ik nu het beste doen? Terugsturen en zeggen dat ik mijn geld terug wil? Of ben ik heel dom geweest dat ik heb betaald?