BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA. In september is Kassa weer terug op tv!

kapotte mobiel

Bijdrage door gebruiker
  •  
  •  
28-11-2006
  •  
1 antwoord
  •  

Zeer geachte heer/ mevrouw,

Ik heb de volgende vraag.Ik heb een abonnement afgesloten bij orange in augustus van dit jaar, en ik heb sinds ik de telefoon heb problemen met de toetsen. Ben de zelfde week terug gegaan met dat toestel en toen zeiden ze tegen mij dat het toestel niet ter reparatie aangeboden kon worden omdat deze niet in het systeem stond want het toestel was te nieuw volgens hun. Ben een week later weer naar de orange shop gegaan, en toen kon het nog niet ter reparatie aangeboden worden, en zo werd me dat 3 keer gezegd. Ik heb toen het abonnement niet meer betaald omdat ik vond dat ze het probleem eerst moesten verhelpen. Ze hebben me toen gebeld dat ik het toestel kon laten repareren en kon naar de shop komen .. daar aangekomen.werd me gezegt dat ik eerst de rekeningen moest voldoen voordat ze het toestel gingen opsturen. Tegen mijn wil in heb ik dat gedaan .. en nu zeggen ze dat ik dat laatste bedrag waar de betalingstermijn nog niet van is verstreken .. ook moest voldoen, dit vertelde [edit] orange debiteuren mij door de telefoon. Nu ben ik een paar maanden verder en nog steeds heb ik een kapotte telefoon.....

kunt u mij helpen en zeggen wat ik moet doen ....

Mag ik nu het abonnement zelf tijdelijk stop zetten totdat orange mijn toestel gerepareerd heeft, of zijn er andere mogelijkheden om druk achter deze zaak te zetten ...

Met vriendelijke groeten,

Bryan Tribhawansingh(***verwijderd door redacteur***)

(***verwijderd door redacteur***)@hotmail.com

mobiel (***verwijderd door redacteur***)tel. (***verwijderd door redacteur***)

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.