Beste mensen,
Ik heb sinds 16 juni een abo bij t-mobile met de samsung wave touchwiz S7230.
Wat een bagger toestel.....
Heb m al een keer terug moeten sturen voor reparatie omdat ik niet kan inzoomen met foto´s maken en omdat t toestel steeds uitvalt en ik steeds opnieuw de pincode moet intoetsen om m weer aan de gang te krijgen.
Ben m bijna 2 weken kwijt geweest.
Sinds afgelopen vrijdag heb ik m terug en wat denkt u ???
Er is totaal niets veranderd aan het toestel terwijl zij zeggen in de brief dat ze software er opnieuw opgezet hebben....
Ik kan dus nog steeds niet inzoomen en t toestel schakelt zich weer gewoon uit dus al met al heb ik t gevoel dat ze er misschien 1uurtje mee bezig geweest zijn en verder de tijd van die 1 1/2 week ernaast hebben liggen slapen ofzo.
Ook zit er op de achterkant een stikker met een barcode en t woord "klepje" ...(???)
Wat moet ik hiermee ???
Ik heb alweer mail gestuurd maar tot op vandaag niets gehoord ...
Graag jullie advies en/of tips...
gr. Petra