BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

kapotte mobiel

Bijdrage door gebruiker
20-07-2011
2 reacties
Beste mensen,

Ik heb sinds 16 juni een abo bij t-mobile met de samsung wave touchwiz S7230.
Wat een bagger toestel.....

Heb m al een keer terug moeten sturen voor reparatie omdat ik niet kan inzoomen met foto´s maken en omdat t toestel steeds uitvalt en ik steeds opnieuw de pincode moet intoetsen om m weer aan de gang te krijgen.
Ben m bijna 2 weken kwijt geweest.
Sinds afgelopen vrijdag heb ik m terug en wat denkt u ???

Er is totaal niets veranderd aan het toestel terwijl zij zeggen in de brief dat ze software er opnieuw opgezet hebben....
Ik kan dus nog steeds niet inzoomen en t toestel schakelt zich weer gewoon uit dus al met al heb ik t gevoel dat ze er misschien 1uurtje mee bezig geweest zijn en verder de tijd van die 1 1/2 week ernaast hebben liggen slapen ofzo.
Ook zit er op de achterkant een stikker met een barcode en t woord "klepje" ...(???)

Wat moet ik hiermee ???
Ik heb alweer mail gestuurd maar tot op vandaag niets gehoord ...

Graag jullie advies en/of tips...

gr. Petra
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.