BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Kapot scherm

Bijdrage door gebruiker
21-05-2009
33 reacties

Mijn dochter heeft november 2008 een laptop gekocht bij Mycom ,

vorige week was haar scherm ineens kapot , ze heeft hem niet laten vallen , alleen schoon gemaakt met een doekje . teruggegaan naar mycom en die stuurt hem op naar HP , maar ze lieten me gelijk al weten dat HP hier moeilijk over zou gaan doen en inderdaad gisteren werd mijn dochter gebeld dat HP hem kon repareren maat dat dit € 435 gaat kosten ,alternatief is om hem via mycom te laten maken en dan zou dit €250 gaan kosten ..., blijkt dat je dit niet onder de garantie kunnen claimen. probleem is in deze gevallen dat je zelf niets kunt bewijzen over de oorzaak van de schadeen dat je er altijd zelf voor opdraait , heeft iemand nog advies hierover wat te doen ??

jan

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.