op 7-3-2016 zouden wij aangesloten worden op tele2 internet en tv echter er was niets 10-3 kwam er pas een monteur en die heeft de telefoon aansluiting gemaakt en ging nog even naar de centralekast in de straat/wijk om hem aan te sluiten, hij kwam terug en zij de modum opstarten als hij het over 10in niet doet dan moet u tele2 bellen dan is het modum niet goed en weg was hij, nou 10min later deed hij het niet ik tele2 gebeld gezegd wat de monteur had gezegd en ik kreeg als antwoord sorry mevr. we hebben nog geen terug koppeling gehad van de monteur probeert u het rond 17.00uur nog eens dan is de monteur weer terug, ik 17. uur weer gebeld nee ze hadden nog geen terug koppeling probeert u het morgen nog een keer ik de 11e weer gebeld nee nog geen bericht van de monteur, de jongedame van tele2 ging ze bellen en zou mij terug bellenrond 17 uur werd ik terug gebeld nou mevrouw de monteur had de verkeerde sleutel bij zich gisteren , ik hu hij vertelde mij ( wat ik hier boven hen geschreven) en nu nou ze werken ook op zaterdag hoor mevrouw dus het komt in orde, ik okè ik wacht af wij waren zaterdag de 12e niet thuis dus zondag morgen ik de computer aan , niets de tv niets toen knapte er iets ik tele2 gebeld ja mevrouw ik kan nu niets belt u morgen terug, ik maandag WEER gebeld en gezegd dat ik klaar was met tele2 dat ik per direct op wilde zeggen en een retourdoos wilde voor de apparatuur, geen probleem mevrouw ja ik begrijp het ik stuur u de doos toe ik is het zo dat in orde ja hoor helemaal in orde, nou niet dus ik nog op hun fb pagina geschreven dit hele verhaal ben ik gebeld nee mevrouw de opzeg termijn was al verlopen die gaat in op het moment dat u in de winkel aan geeft dat u over wil stappen naar tele2.Nou dat is dus heel vreemd want zij blijven in gebreke en dan kan ik dus niet meer van het abonnement af oh ja de man die mij nog beld naar aanleiding van mijn schrijven op hum fb pagina kom mij nog vertellen dat volgens de kpn het probleem op 17-3 opgelost was, dis 10 dagen te laat en hij vertelde mij ook dat wij dus een afkoop som moesten betalen en dat is dus gewoon het hele bedrag wat je normaal in een jaar belaald. aU begrijpt dat ik behoorlijk bois ben het geld is afgeschreven en vefvolgens heb ik vandaag voor de 2e keer een brief ontvangen of dat ik de apparatuur tetug wilde sturen als ik dat niet doe dan moeten zij mij € 90,= in rekening brengen grrrrrrrrr