In september 2013 heb ik bij T mobile een abonnement afgesloten. Onbeperkt internet, bellen en smsen voor een vast bedrag per maand, hier zat een Iphone 5 bij.
Al vanaf de eerste dag ging het fout.
Toen ik eenmaal mijn goede simkaart kon ophalen had ik al vanaf het eerste moment een hele slechte verbinding. Ipv een 3G verbinding (waar ik voor betaalde) had ik een 2G verbinding of helemaal niks.
Ik heb direct contact opgenomen met de klantenservice en deze vertelde mij dat ik via hun site een klacht kon invullen. Dit klachtenformulier heb ik meerdere keren opgestuurd mar nooit kreeg ik ene reactie, in de tussentijd heb ik constant gebeld met de klantenservice.
Uiteindelijk werd ik na 2 maanden gebeld en kreeg ik als advies dat ik met pen en papier door mijn stad moest rondlopen en noteren waar ik wel, slecht of helemaal geen bereik had om vervolgens met mijn telefoon maar een andere simkaart dezelfde ronde moest lopen en op deze manier een kruistest moest uitvoeren.
Dit heb ik natuurlijk niet gedaan want ik vond het hele slechte service.
Dezelfde avond, rond 22.00 kwam ik erachter dat een medewerker van het netwerkbeheer mijn persoonlijke gegevens had misbruikt om met mij op te zoeken via diverse social media's.
Hier heb ik natuurlijk meteen een melding van gemaakt.
Ik kreeg een korting aangeboden voor de rest van mijn contractsduur over mijn internetbundel.
Deze hebben ze alleen zonder mij te informeren stop gezet in januari.
In de tussen tijd werd mijn verbinding steeds slechter en heb ik al die tijd via klantenservice geprobeerd om tot een oplossing te komen.
Al vanaf het begin heb ik gevraagd of ik anders onder het contract uit kon komen, dan zou ik de telefoon in orginele staat terugbrengen.
Nu zijn we 7 maanden, diverse klachtenformulieren, tientallen telefoontjes naar de klantenservice, diverse beloftes dat ik gebeld zou worden (maar dat is nooit gebeurd), allerlei beloftes die niet zijn nagekomen, 2 medewerkers die mijn gegevens hebben misbruikt (1 via whatsupp en 1 via social media) verder en nog steeds betaal ik elke maand een bedrag voor een dienst die ik nog geen enkele maand volledig heb gekregen.
Helaas is mijn Iphone met veel geweld vorige maand gestolen, dit heb ik natuurlijk meteen gemeld. En ja hoor opeens krijg ik te horen van de klantenservice (als ik weer voor de zoveelste keer bel nadat er beloofd is dat zij mij zouden bellen) dat ik mijn contract kan ontbinden, het enige wat ik moet doen is mijn telefoon opsturen maar omdat ik dit niet kan doen moet ik 300 euro betalen.
Ik heb gezegd dat ik graag eerst iemand wil spreken ivm de uiterst slechte behandeling voordat ik ergens mee akkoord ga. Er was mij toegezegd dat ik vorige week gebeld zou worden. Dit is uiteraard niet gebeurd en afgelopen maandag heb ik weer zelf contact opgenomen met de klantenservice.
Hier krijg ik te horen dat er op 23 april een bevestigingsmail is gestuurd waarin staat dat ik akkoord ga met de ontbinding en omdat ik mijn telefoon niet meer kan opsturen ik er mee akkoord ga de 300 euro te betalen.
Ik hen meteen duidelijk gemaakt dat ik nooit ergens mee akkoord ben gegaan en dat ik zelfs nooit gebeld ben! Wederom werd er mij beloofd dat ik maandag de 28ste of dnsdag 29 april gebeld zou worden.
Ik ben weer niet gebeld!!
Als het kon zou ik de Iphone direct opsturen, 2 maanden geleden kon het niet en nu wel, nu ze weten dat ze 300 euro kunnen verdienen!!
Graag een oplossing van Tmobile en dat er een afspraak nagkomen kan worden!