BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Kan T-Mobile geheel eenzijdig een eind maken aan de onbeperkte geldigheid van mijn Orange (prepaid)beltegoed?

Bijdrage door gebruiker
02-11-2010
2 reacties
31 maart 2003: Dutchtone wordt Orange. Kijk op: http://www.bellen.com/nieuws/dutchtone-nu-orange.aspx

1 augustus 2003: Orange kom als eerste met onbeperkte geldigheid van beltegoed voor al zijn producten. Kijk op: http://www.bellen.com/nieuws/orange-vanaf-1-aug-onbeperkte-geldigheid-beltegoed.aspx

1 oktober 2007: Orange wordt overgenomen door T-Mobile. Kijk op: http://nl.wikipedia.org/wiki/Dutchtone


Wanneer je belde met je mobiel werd ook uitentreuren gewezen op "de onbeperkte geldigheid van je beltegoed", zowel door Orange als later door T-Mobile.

Hoe kan T-Mobile geheel eenzijdig een eind maken aan de onbeperkte geldigheid van mijn (prepaid)beltegoed?

Naar mijn mening kan dit niet, vanwege een eerbiedigende werking, zonder de gebruikers van dit voornemen schriftelijk op de hoogte te stellen.


Nu werd ik plotsklaps geconfronteerd met de boodschap 'SIM niet actief' op mijn mobiel en kan ik fluiten naar én mijn mobiele nummer én mijn beltegoed.

Kan dit zo maar?
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.