BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA. In september is Kassa weer terug op tv!

Kan ik zomaar zo behandeld worden?

Bijdrage door gebruiker
  •  
  •  
17-11-2006
  •  
5 antwoorden
  •  

Software fouten in de telefoon al vanaf levering. Er is bij tekenen van het contract een ondeugelijke telefoon geleverd. Bij het inleveren en vragen om een nieuwe telefoon word er geweigerd en wordt mijn telefoon opgestuurd voor reparatie. Dit was op 9 september en het zou maximaal 2 weken duren. Na een maand had ik mijn telefoon terug en de speaker van mijn telefoon was kapot gegaan tijdens reparatie. Wanneer ik om een nieuwe telefoon vroeg bleek dit niet mogelijk. Mijn telefoon werd zonder toestemming opgestuurd ter reparatie. Ik heb nergens getekend op een contract om het op te sturen. Wanneer ik het handleidingsboekje van Orange lees staat er in dat ik een nieuwe telefoon krijg bij gebreken. Dit bevestigd de klantenservice ook aan de telefoon. Bij de Orange shop wordt er geweigerd een nieuwe telefoon te geven. Uiteindelijk gaat de bedrijfsleider ons erg beledigen en worden we zonder pardon de winkel uitgestuurd.Inmiddels ben ik al 2 en halve maand aan het wachten op mijn telefoon.

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.