BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

kan ik mijn mobiele abonement beeindigen

Bijdrage door gebruiker
04-12-2008
4 reacties

sinds 15 november jl. heb ik een telfort abonement afgesloten. ik heb pas na drie dagen kunnen bellen dit verliep echter niet vlekloos. Na 2dagen is de telefoon afgesloten zonder reden. Sins dien ben ik bezig te proberen dit opnieuw aan te laten sluiten. Heb meedee malen contact gehad met telfort klanteservice deze geven aan dat de simkaart niet geregistreerd is volgens hen was het op te lossen door terug te gaan naar de winkel ben daar geweest en nog steeds niet geregistreerd weer cntact gehad met klantesecice (meedere malen )Elke keer beloven ze het zelfde maar er gebeurd echter niets mijn vraag is nu kan ik onder mijn contrakt uit met telfort daar waar zij zich niet aan de contractvoorwaarden houden volgens medewerker is dit niet ,mogelijk.

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.