Ongeveer twee weken terug heb ik mij aangemeld voor een tweerjarig contract met Simpel. Hier heb ik achteraf spijt van. De aanvraag wordt echter nog verwerkt op dit moment en ik heb nog geen sim-kaart of wat dan ook ontvangen (behalve dan een bevestiging van de aanvraag).
Is het contract al geldig of kan ik mij nog terugtrekken?