Vandaag werd ik benaderd door een vertegenwoordiger van priTell. Hij deed zich voor als een vertegenwoordiger van KPN en bood mij een aktie aan waarvoor je voor 12.95 euro per maand onbeperkt kunt bellen. Omdat ik dacht het het van KPN was ben ik ermee accoord gegaan en heb de aanmeldng getekend. Kan ik mijn aanmelding nog intrekken?