BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Kan geen mail meer verzenden en ontvangen

Bijdrage door gebruiker
20-10-2009
30 reacties

Hallo Allemaal,


Ik heb al geruimetijd internet van vroerer @home nu ziggo.


Sinds gister avond kan ik op mijn mail adres geen mails meer ontvangen dan krijg ik de foutmelding:


Er is een onbekende fout opgetreden. Onderwerp 'TEST', Account: 'Gerrit Hulleman', Server: 'mail.home.nl', Protocol: SMTP, Poort: 25, Beveiligd(SSL): Nee, Foutnummer: 0x800CCC0B


Als ik eem mail verzend via een ander mail adres, dan krijg ik de volgende foutmelding:


Kan het bericht niet verzenden omdat één van de geadresseerden door de server is geweigerd. Het geweigerde e-mailadres is gerrit-hulleman@home.nl. Onderwerp 'TEST', Account: 'Alie Hulleman', Server: 'mail.home.nl', Protocol: SMTP, Reactie van server: '550 B001 Quota exceeded', Poort: 25, Beveiligd(SSL): Nee, Serverfout: 550, Foutnummer: 0x800CCC79


 


Betekend dit dat er een fout zit bij het kabelbedrijf.


Of weet iemand hier een oplossing voor

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.