BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Kan geen e-mail ontvangen/verzenden.

Bijdrage door gebruiker
04-04-2005
1 reactie

Ik kan al ruim 14dgn niet mailen.zodra de PC is opgestart moet direct kijken of er mail is want binnen een paar min.is het afgelopen.De outlook geeft deze fout aan.

Het maken van een verbinding met de server is mislukt. Account: 'mail.chello.nl', Server: 'mail.chello.nl', Protocol: POP3, Poort: 110, Beveiligd(SSL): Nee, Socketsfout: 10061, Foutnummer: 0x800CCC0E

Ik heb chello al verschillende keren gebeld en melding gemaakt van dit probleem,maar het is nog steeds niet opgelost.

De ene keer ligt het aan ons,dan weer aan Norton Anti Virus 2005 dan heb ik volgens hun een firewall op mijn PC geinstalleerd wat beslist niet het geval is,maar ondertussen kan ik nog steeds geen e-mails ontvangen/verzenden.Wat kan ik nu nog doen,ik weet het niet meer.

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.